Marketing internetowy: formy

Marketing internetowy: formy

10 marca 2019 Wyłączone Napisał(a): Redakcja

Internet jest od lat wykorzystywany do reklamowania produktów i usług. Narzędzia, którymi się posługują specjaliści od marketingu internetowego mocno się zmieniają. Do tych, które są wyjątkowo popularne należy Google Ads.

Co to za forma reklamy?

Google Ads to bardzo specyficzny i nieszablonowy sposób na reklamę swoich produktów, usług, firmy. Korzystając z możliwości, które daje Google Ads, warto wiedzieć, że reklamy będą wyświetlane w wyszukiwarce. Dzięki temu, że Google to obecnie najbardziej popularna wyszukiwarka nie tylko w Polsce, ale na całym świecie, ze swoim przekazem reklamowym można dotrzeć do naprawdę bardzo szerokiego grona potencjalnych klientów. Zaletą tego rozwiązania jest również to, że Google współpracuje z bardzo różnymi stronami partnerskimi. Na tych stronach również będą wyświetlane reklamy. W ten sposób krąg potencjalnych konsumentów jeszcze bardziej się poszerza.

Kto może skorzystać z tej formy reklamy?

Google Ads to reklama, która dostępna jest dla wszystkich zainteresowanych promowaniem w sieci. Reklamy wyświetlane są w wyszukiwarce na podstawie słów kluczowych; trafiają więc do tych konsumentów, których naprawdę dana usługa, produkt lub firma interesuje. Są to reklamy adresowane do konkretnych, a nie przypadkowych odbiorców. Stąd między innymi wynika fakt, iż są one obecnie wyjątkową skuteczną forma reklamy. Warto wiedzieć, że reklamy najczęściej mają formę tekstową; graficzne reklamy wykorzystywane są znacznie rzadziej. Plusem reklam Google Ads są natychmiastowe efekty.

Marketing internetowy: formy
4.8 (96%) 10 głosy(ów)